Semarang 27-04-2014 - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Cees H - WaarBenJij.nu Semarang 27-04-2014 - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Cees H - WaarBenJij.nu

Semarang 27-04-2014

Blijf op de hoogte en volg Cees

27 April 2014 | Indonesië, Semarang

Vandaag is het zondag en dan is het wandelochtend op de Simpang Lima. Die rotonde is dan helemaal afgesloten voor verkeer. De vorige keer zagen we er alleen een staartje van. Nu was ik vroeg genoeg om wat foto's te maken.
Voor de rest: ik check uit en ga met een shuttlebus van TransJaya naar Wonosobo. Daar hoop ik een kamer te vinden bij Pondok Bamboo Sendangsari. Nog maar 3 over, blaat Agoda; maar ze hebben er maar 4 dus die tent staat vooral leeg en dat is in heel Wonosobo zo. Geen airco of fan maar dat zou ook niet nodig zijn omdat het 's nachts koud wordt. Gelukkig heb ik een klamboe bij me want dat is wel nodig volgens de commentaren.
Als ik daar ook goed internet heb, wordt dit nog vervolgd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 38748

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 23 Juni 2014

Nog een keer terug

14 Juli 2012 - 12 Oktober 2012

Terug naar Indonesië

Landen bezocht: