Jakarta 11-06-2014 - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Cees H - WaarBenJij.nu Jakarta 11-06-2014 - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Cees H - WaarBenJij.nu

Jakarta 11-06-2014

Blijf op de hoogte en volg Cees

16 Juni 2014 | Indonesië, Jakarta Pusat

Bij het ontbijt zag ik een aantal Europeanen met instrumenten lopen. Het bleken leden te zijn van de heavy-metalband Aborted uit Eindhoven. Zij waren op toernee door Azie en hadden al gespeeld in China, Thailand, Maleisie en net nog in Indonesie en waren nu op weg naar Australie en Nieuw Zeeland; als je een wereldtoer maakt, kun je eigenlijk niet verder. Ik was nieuwsgierig hoe zij het deden met hun instrumenten (w.o. een keyboard). Nou, gewoon botweg meenemen als handbagage en als er vragen werden gesteld bij het boarden dan gewoon zeggen dat de incheckbalie het ok vond en dat was nooit een probleem. Mooi, kan ik dus ook doen met mijn instrumenten. Moet ik nog wel een reistas kopen waar mijn huidige reistas en mijn schoudertas in kan, want ik mag maar 1 stuk check in luggage meenemen. Gewicht is nooit een probleem want ik blijf altijd onder de 15kg.

Weer in Kota Kasablanka gegeten. Toch, ondanks alle security (je moet via detectiepoortjes naar binnen) een risicovolle mall. De 2 grootste risico's zijn obesitas en diabetes. Mijn hemel wat een enorme keuze in lekker eten heb je hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 38498

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 23 Juni 2014

Nog een keer terug

14 Juli 2012 - 12 Oktober 2012

Terug naar Indonesië

Landen bezocht: