Sanur 20-04-2014 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Cees H - WaarBenJij.nu Sanur 20-04-2014 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Cees H - WaarBenJij.nu

Sanur 20-04-2014

Blijf op de hoogte en volg Cees

20 April 2014 | Indonesië, Sanur

Met een zalig Pasen openden we de dag. Vandaag wat chillen en opnieuw alles inpakken. Morgen gaat Betty weer terug. Het hotel kon voor ons een taxi naar het vliegveld om 06.00 uur regelen; zou ons IDR 200K per persoon kostten. Dat schreeuwt om een marktonderzoek. Een praatje met de taxichauffeurs tegenover het hotel resulteerde in een afspraak 6 am jam ingriss (=Engelse tijd= sharp) naar het vliegveld voor in totaal IDR 150K.

Nog even gekeken naar vluchten voor mij naar Lombok. Het lijkt erop os alles is uitverkocht. Nou ja, ik zie wel. Ik ga gewoon naar de balie van Wings air of Garuda of eventueel Merpati voor een ticket. En is dat er niet dan sla ik Lombok gewoon even over en ga wellicht naar Malang of Surabaya. Morgen wordt dus een verrassing voor mij.

  • 20 April 2014 - 15:11

    Clara:

    Leuke verhalen. Wat zal het hier weer wennen zijn. Goede reis Betty!! Leuk dat je weer bijna terug bent. Cees nog een fijne tijd toegewenst!

  • 20 April 2014 - 15:44

    Netty:

    Volgens mij heb je weer een schitterende reis gemaakt Betty, met heel veel indrukken. Ik wens je een hele goede terugvlucht.
    En Cees: weer op jezelf straks, maar je voelt je daar als een vis in het water, dus daar hoeven we ons niet druk over te maken! Een hele goede tijd daar nog. Groetjes van ons.

  • 20 April 2014 - 20:11

    Jorie:

    Hi, jullie ook een vrolijk Pasen. En Betty, een goede reis wij rijden as. vr. naar Nederland. Neem alvast wat jpegjes mee. Ik bel als we er zijn. groeten Kasia en Jorie

  • 21 April 2014 - 14:02

    Eric:

    More thanks for your fine travel commentaries; I have enjoyed reading them. Anxious for more pictures... Continued safe journeys!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 38511

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 23 Juni 2014

Nog een keer terug

14 Juli 2012 - 12 Oktober 2012

Terug naar Indonesië

Landen bezocht: