Singapore 12 en 13-09-2012 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cees H - WaarBenJij.nu Singapore 12 en 13-09-2012 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cees H - WaarBenJij.nu

Singapore 12 en 13-09-2012

Blijf op de hoogte en volg Cees

14 September 2012 | Singapore, Singapore

Vandaag een vol programma. Eerst naar de botanical garden en de orchid garden. Wat moet ik daarover zeggen; alle superlatieven zouden tekort schieten. Daarna naar Chinatown en Little India. In Chinatown gelunched. Een hele belevenis daar; allemaal lampionnen in vele kleuren. De oudste hindutempel op Singapore bezocht met een bijzondere plafondschilderij. Little India was ook wel aardig maar relatief gezien de smerigste plek (maar bij lange na niet vergelijkbaar met Indonesie) op Singapore voorzover ik het heb gezien.

Het was heet en zeer vochtig. En na vele uren lopen hield ik het voor gezien.

De 13e naar het National Museum gegaan; een museum anders dan andere, maar wel interessant.
Daarna nog voor bepaalde wensen thuis een mall of 7 afgelopen. Ik heb geluncht in de foodcourt van een van die malls (Indonesisch). Daarna ben ik weer terug gegaan. Beetje moe. Vroeg naar bed want morgen weer vroeg op om mijn vlucht te halen

Vandaag een vol programma. Eerst naar de botanical garden en de orchid garden. Wat moet ik daarover zeggen; alle superlatieven zouden tekort schieten. Daarna naar Chinatown en Little India. In Chinatown gelunched. Een hele belevenis daar; allemaal lampionnen in vele kleuren. De oudste hindutempel op Singapore bezocht met een bijzondere plafondschilderij. Little India was ook wel aardig maar relatief gezien de smerigste plek (maar bij lange na niet vergelijkbaar met Indonesie) op Singapore voorzover ik het heb gezien.

Het was heet en zeer vochtig. En na vele uren lopen hield ik het voor gezien.

De 13e naar het National Museum gegaan; een museum anders dan andere, maar wel interessant.
Daarna nog voor bepaalde wensen thuis een mall of 7 afgelopen. Ik heb geluncht in de foodcourt van een van die malls (Indonesisch). Daarna ben ik weer terug gegaan. Beetje moe. Vroeg naar bed want morgen weer vroeg op om mijn vlucht te halen


  • 14 September 2012 - 15:27

    Netty:

    Nu naar Pekalongan als ik het goed heb. Toch een vlucht kunnen boeken? Leuk dat je bij Gertjan ben geweest. Ik geniet nog steeds van al je verhalen, zal ze straks nog missen.. Veel plezier nog op het laatste traject en een goede terugvlucht Je zal wel eventjes vreselijk moeten wennen thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Cees

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 38517

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 23 Juni 2014

Nog een keer terug

14 Juli 2012 - 12 Oktober 2012

Terug naar Indonesië

Landen bezocht: